به مناسبت روز جهانی تالاسمی برگزار شد
 
انجمن تالاسمی استان همدان
انجمن تالاسمی استان همدان
 
 

در ابتدای مراسم بعد از قرائت قرآن و سرود ملی ، جناب آقای دکتر کریمی ( معاونت فنی مرکز بهداشت شهرستان) ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین اهداف برگزاری این جشن را عنوان نمودند. سپس سرکار خانم خضریان ( رئیس هیأت مدیره انجمن تالاسمی استان همدان) ضمن خیر مقدم توضیحاتی در خصوص بیماری تالاسمی و نحوه درمان عزیزان تالاسمی استان بیان نمودند.سرکار خانم شلیله (کارشناس تغذیه مرکز بهداشت) نیز از دیگر سخنرانان این برنامه بودند که در مورد تغذیه بیماران تالاسمی و اصول تغذیه صحیح در این بیماران توضیحاتی ارائه نمودند.جناب آقای دکتر فارسی ( مسئول هموویژیلانس اداره کل انتقال خون استان) نیز گزارشی از نحوه توزیع خونهای کم لکوسیت در سالیان قبل و چگونگی اجرای طرح kell منفی ارائه کردند و خاطر نشان کردند در صورت اعلام نیاز فرآورده های خونی از سوی درمانگاه های تالاسمی استان طبق برنامه زمانبندی شده ، سازمان تمام خونهای درخواستی این مراکز را بصورت کم لکوسیت و بدون هیچ مشکلی در اختیار عزیزان تالاسمی قرار خواهد داد.

اختصاص فضای فیزیکی مناسب جهت درمانگاه تالاسمی ، رسیدگی و برطرف نمودن مسائل و مشکلات عزیزان تالاسمی و همچنین اعلام آمادگی در خصوص موافقت با هر پیشنهادی جهت هر چه بهتر شدن مسائل مربوط به عزیزان تالاسمی از سخنان جناب آقای مهندس شاهرخی ( مدیریت محترم بیمارستان فوق تخصصی بعثت ) بود.

دیگر سخنران این برنامه سرکار خانم شیرانی ( مدیرعامل انجمن تالاسمی و مدیر دفتر پرستاری استان ) بودند.

فاطمه شیرانی گزارشی از عملکرد دوساله انجمن و برنامه ریزی جهت افزایش موجودی صندوق مالی انجمن در پایان امسال خبر داد.مدیرعامل انجمن  از دیگر دغدغه های این انجمن را اشتغال عزیزان تالاسمی عنوان کرد و افزود مهمترین کار امسال ما پیگیری اشتغال بیماران تالاسمی در سطح استان خواهد بود و به بیان انتظارات این انجمن از سازمان‌های مردم‌ نهاد و مسئولان استان پرداختند و از همه تلاشگران حوزه تالاسمی تقدیر کردند . سرکار خانم دکتر بیات (داروساز معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی) سخنران بعدی جشن تالاسمی بودند،ایشان گزارشی در خصوص روند توزیع داروهای مصرفی بیماران تالاسمی در سطح استان و همچنین در خصوص وضعیت موجودی دارو تزریقی آهن زدا به سمع و نظر عزیزان تالاسمی رساندند.

پذیرایی ، پخش کلیپ از اقدامات صورت گرفته انجمن تالاسمی همدان ، اجرای موسیقی زنده همراه با نور پردازی زیبا ، برنامه شعبده ‎بازی و حرکات نمایشی ، قرائت دکلمه ای زیبا در مورد تالاسمی توسط یکی عزیزان تالاسمی و همچنین اهدای جوایز به بیماران تالاسمی موفق در عرصه‎های تحصیلی، خانوادگی، درمانی و تقدیر از قهرمانان مقام آور ورزشی مسابقات قهرمان کشوری سال 94 و فعالان ورزشی همدان از دیگر فعالیت های انجام شده در این جشن بود. بعد از پایان مراسم نیز همه مدعووین و میهمانان حاضر برای صرف ناهار به یکی از رستوران های خوب همدان ( باغ رستوران رز ) مراجعه نمودند.

 

عباس سعادت خواه

دبیر و نماینده انجمن تالاسمی استان همدان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


انجمن حمایت از بیماران تالاسمی استان همدان در سال1388 با دریافت مجوز رسمی از استانداری همدان ((به شماره ثبتی392)) فعالیت خود را شروع کرد و درحال حاضر با 126 نفر بیمار تالاسمی در سطح استان فعالیت می نماید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان انجمن تالاسمی استان همدان و آدرس hamedan-ts.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 39
بازدید کل : 5648
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1